Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 07-08-2020 | 11:08 uur

Algemeen

Wanneer is Thermen Holiday weer geopend?

Wij zijn vanaf 8 augustus weer geopend!

In verband met maatregelen die getroffen zijn om verdere verspreiding van het coronavirus (COVID-19) te voorkomen, zijn wij nog gesloten tot en met 7 augustus. Vanaf 8 augustus ben je weer van harte welkom!

Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Welke maatregelen heeft Thermen Holiday getroffen i.v.m. het coronavirus?

Lees alle informatie over welke maatregelen ons resort heeft getroffen.

Reservering

Is reserveren verplicht?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood?

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de regulier arrangement is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze boekingskosten aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Waarom kan ik alleen vooraf betalen als ik wil reserveren?

Vanwege de nieuwe maatregelen rondom het coronavirus is het verplicht om vooraf de betaling te voldoen. Op de dag zelf kan je het resterende bedrag bij de receptie per pin of contactloos voldoen.

Ik wil graag reserveren. Kan dat gewoon en waar moet ik rekening mee houden?

Je kan bij ons een reservering plaatsen voor een aankomst vanaf zaterdag 8 augustus. Het is enkel mogelijk om een arrangement of voucher te reserveren (o.b.v. beschikbaarheid).

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en de overheid nadrukkelijk. Wij houden je op de hoogte via al onze kanalen, zoals via deze website en via de e-mail als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

Kan ik mijn reservering verplaatsen of annuleren?

Heb jij een reservering staan tussen nu en 31 december 2020 dan ontvang je van ons vóór 12 augustus een e-mail met daarin alle belangrijke informatie over jouw reservering. 

Mijn e-ticket verloopt binnenkort. Wat gebeurt daarmee?

Alle bestaande e-tickets zijn in ieder geval verlengd tot en met 30 september 2020. Vul jouw e-ticket code in om te kijken tot en met wanneer jouw e-ticket geldig is en indien gewenst kan je een reservering plaatsen. Er geldt dan wel een beperkte beschikbaarheid. Je hoeft hier geen contact voor op te nemen.

We adviseren je onze website, sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten te houden. Ben je nog niet ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Schrijf je dan hier in.

Badenkaart

Ik heb een badenkaart. Wat betekent dit voor mij?

Alle badenkaarten en jaarkaarten worden verlengd met 6 maanden geldigheid. Alle maand-badenkaarten krijgen 1 nieuwe maand geldigheid; de maand september 2020. Deze verlenging geldt niet voor abonnementen die gekocht zijn na 1 augustus 2020. LET OP: Ook voor abonnementhouders is een online reservering verplicht.

Als je een abonnement hebt, heb je een e-mail van ons ontvangen. Mocht je deze niet ontvangen hebben, vul dan ons contactformulier in.

Je kan tot 48 uur van tevoren een reserveringsaanvraag doen via het contactformulier. Jouw reservering is definitief zodra je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen.

Ik heb online een badenkaart gekocht en nog niet verzilverd, wat nu?

Indien je een badenkaart online hebt gekocht, dan dien je het e-ticket die je direct na aankoop hebt ontvangen normaal gesproken binnen 30 dagen te verzilveren bij het resort. Omdat wij gesloten zijn is verzilveren nu niet mogelijk. Indien je het contactformulier invult met je naam, emailadres en eticketnummer, dan kunnen wij je een nieuw e-ticket sturen die wederom 30 dagen geldig is. Dit doen wij zodra wij weer geopend zijn zodat je ruim de tijd hebt het e-ticket te verzilveren voor de badenkaart.

Let op: Dit is alleen nodig als de badenkaart nog niet is verzilverd.

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Naar het contactformulier

 

Moet ik reserveren met mijn badenkaart?

Omdat er voorlopig een beperkt aantal gasten is toegestaan in het wellnessresort, is reserveren verplicht. Je kan tot 48 uur van tevoren een reserveringsaanvraag doen via het contactformulier. Heb je een bevestiging ontvangen? Dan is jouw reservering definitief!