Veelgestelde vragen Coronavirus


Voor het laatst bijgewerkt: 1 september 2021 | 09:06 uur

Algemeen

Zijn jullie geopend?

Ons wellnessresort is geopend! Alle maatregelen zijn getroffen zodat jij veilig en onbezorgd kan genieten van een dagje wellness. Wil jij op de hoogte blijven van de laatste updates?

Wil jij op de hoogte blijven van de laatste updates? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief .

Welke maatregelen hebben jullie getroffen i.v.m het coronavirus?

Uiteraard houden wij ons aan de maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen, en we hebben ze allemaal voor je op een rij gezet. Bekijk ze hier!

Wil je zeker weten dat je niets mist? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Reservering

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid.

Mijn Wellness Giftcard is verlopen in de sluitingsperiode, wat nu?

Is of gaat jouw Wellness Giftcard verlopen in de periode van 15 maart 2020 tot 1 juli 2022? Vul dan het contactformulier in voor een verzoek tot verlenging van jouw Wellness Giftcard. Verzoeken die uiterlijk 31 oktober 2021 worden ingediend via het formulier, worden in behandeling genomen. Indien jouw verzoek voldoet aan de voorwaarden, dan kom je in aanmerking voor verlenging. Je ontvangt uiterlijk 18 november een nieuwe Wellness Giftcard per mail met een geldigheid van 6 maanden.

Is reserveren verplicht?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Waarom worden er toeslagen berekend?

In verband met de maatregelen vanuit het RIVM hebben wij, zo lang deze maatregelen van kracht zijn, veel minder capaciteit in ons resort. Er zullen dus minder gasten worden toegelaten in ons resort waardoor je nóg meer rust en ruimte hebt om te ontspannen. Omdat wij, ondanks deze verminderde capaciteit, toch beschikbaarheid willen bieden aan e-tickets en vouchers zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk onze toeslagen aan te passen. Dit stelt ons in staat toch beschikbaarheid te kunnen bieden. Je kunt ook kiezen voor één van onze volledig samengestelde arrangementen. Hier kunnen ook toeslagen berekend worden.

Waarom kan ik alleen vooraf betalen als ik wil reserveren?

Om zoveel mogelijk contact bij de receptie te voorkomen, kan je op dit moment enkel vooraf betalen. Ook proberen we op deze manier groepsvorming bij de receptie te voorkomen. 

Wil je betalen met een Wellness Giftcard? In dat geval kan je kiezen voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Deze wordt bij de receptie verrekend. 

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid. Per dag geldt er een limiet per entree, actie en arrangement. Als het limiet bereikt is kun je helaas niet meer reserveren. Het kan dus wel zo zijn dat iets anders nog wel beschikbaar is voor de betreffende dag.

Badenkaart

Moet ik reserveren met mijn badenkaart?

Op dit moment is reserveren voor iedereen verplicht, ook als je in het bezit bent van een badenkaart. Je kan het contactformulier invullen voor een reserveringsaanvraag. Je dient 48 uur van te voren een verzoek in te dienen zodat wij je verzoek in behandeling kunnen nemen. 

Jouw reservering is pas definitief nadat je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen. 

Nadat het contactformulier is verstuurd ontvang je een referentienummer. Heb je deze niet ontvangen? Dan is het contactformulier niet verstuurd. Controleer altijd je spambox.

Vanwege de situatie rondom het coronavirus kan het zijn dat het langer duurt voordat je een antwoord van ons ontvangt. Wij doen uiteraard ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien. Hopende op je begrip hierin.