Mijn reservering


Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt Gebruik van doucheproducten en scrubzout
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wanneer je enkel de entree hebt gereserveerd is het geen probleem wanneer je later arriveert. Mocht je behandelingen hebben geboekt vernemen wij dit graag tijdig, dit in verband met het tijdstip van de behandelingen. Hiervoor kan je het contactformulier invullen op onze website of contact opnemen via Facebook.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Je kan je reservering wijzigen door middel van het contactformulier in te vullen. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Je kan je reservering annuleren door middel van het contactformulier in te vullen. Je dient wel rekening te houden met de annuleringsvoorwaarden. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen nadat de reservering is geplaatst

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.