Contact


Lees hier hoe wij omgaan met het Coronavirus

Heb je nog vragen en staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Je kunt via het contactformulier met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien

Vanaf zaterdag 8 augustus 2020 zijn onze deuren weer geopend voor een ontspannend dagje wellness.

Vul ons contactformulier in of stuur een bericht via Facebook.
Wij nemen z.s.m. contact met je op!
Snelste optie

Facebook

ma - vrij 9.00-17.00

Naar Facebook

Formulier

ma - zo

Naar formulier

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de veelgestelde vragen voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Alle vragen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van doucheproducten
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma (o.b.v. beschikbaarheid)

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

In verband met het coronavirus en de maatregelen die hiervoor zijn getroffen is het verplicht om vooraf te reserveren. Vanwege het coronavirus kunnen wij een beperkt aantal gasten per dag verwelkomen. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren. Naar aanleiding van de maatregelen die zijn getroffen verzoeken wij onze gasten om zich te houden aan de opgegeven aankomst- en vertrektijd.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Adresgegevens

Thermen Holiday
Pr. Beatrixlaan 10
3121 JN Schiedam

Navigeren