Contact


Heb je nog vragen en staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij doen ons uiterste best om je zo spoedig mogelijk van een reactie te voorzien! 

Informatielijn

Onze medewerkers staan voor je klaar op de volgende tijden:

ma t/m vrij
09.00 - 18.00
za, zo & feestdagen
09.00 - 12.00
Snelste optie

Facebook

09.00 - 20.00 uur

Naar Facebook

Formulier

Reactie binnen 48 uur.

Naar formulier

Telefonisch

Informatielijn 

088 0064888

Meest gestelde vragen


Om je snel van dienst te kunnen zijn hebben we de meest gestelde vragen hiernaast alvast voor je beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. 

Alle vragen

Is het reserveren (voor entree) noodzakelijk?

Het is niet verplicht om vooraf te reserveren voor de reguliere dag- of avondentree. Echter, wij raden onze gasten wel aan om tijdig vooraf te reserveren. Het vooraf reserveren heeft de volgende voordelen:
- Je bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat je graag ons resort wenst te bezoeken.
- Bij de receptie kunnen wij je snel van dienst zijn omdat de reservering reeds staat geregistreerd. Wanneer je je reservering wenst uit te breiden met een behandeling of massage raden wij aan dit ook tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Je kan je reservering wijzigen door middel van het contactformulier in te vullen. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Wanneer is het badkledingdag?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

Wat is de minimumleeftijd voor kinderen?

Vanaf de leeftijd van 18 jaar is iedereen welkom. Het is verplicht om een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd naar vragen.

Adresgegevens

Thermen Holiday
Pr. Beatrixlaan 10
3121 JN Schiedam

Navigeren