Reservering plaatsen


Ik wil gebruik maken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

Je hebt de mogelijkheid om een dagentree (vanaf 10.00 uur) of een avondentree (vanaf 16.30 uur) te reserveren via de website. Reserveren is verplicht. 

Bekijk direct de prijzen

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt gebruik van scrubzout en doucheproducten
- Deelname aan het GRATIS belevingsprogramma én saunarituelen(o.b.v. beschikbaarheid)

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop maar het is ook toegestaan om je eigen slippers mee te nemen.

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

Het is verplicht om een bezoek aan ons wellnessresort vooraf te reserveren. Wij raden je dan ook aan om tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 17.00 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Kan ik met een groep reserveren?

Het is op dit moment niet mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep.

Is reserveren met een e-ticket noodzakelijk?

Wanneer je in het bezit bent van een e-ticket is het verplicht om jouw e-ticket vooraf online te reserveren via de website.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren.

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb een e-ticket voor een dagentree, mag ik deze ook voor in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagentree alleen in de avond te gebruiken.

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een regulier arrangement?

Voor acties, e-tickets en reguliere arrangementen bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de regulier arrangement is nog wel beschikbaar. Wanneer je een van onze arrangementen wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

Wil je jouw betaling voldoen met de Wellness Giftcard? Kies dan voor de betaalmethode 'Wellness Giftcard'. Neem jouw geldige Wellness Giftcard mee naar het resort om deze te verzilveren. De €5,95 toeslag op deze betaalmethode wordt bij inlevering aan de receptie van jouw rekening verwijderd.

Vanaf hoe laat is de avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. Het is verplicht om te reserveren.

Reserveer jouw avondentree

Ik heb een badenkaart, moet ik dan reserveren?

Indien je in bezit bent van een badenkaart hoef je niet te reserveren voor een dagje wellness.

Wat is de geldigheid van mijn badenkaart?

De geldigheid van jouw badenkaart hangt af van het aankoopmoment. Bekijk hier de geldigheid en voorwaarden van jouw badenkaart.

Ik wil bij aanvang van mijn bezoek een badenkaart aanschaffen bij de receptie, moet ik dan een reservering maken?

Wanneer je bij aanvang van je bezoek een badenkaart wilt aanschaffen bij de receptie, is het niet nodig om van tevoren een reservering te maken. Na aankoop kun je de badenkaart direct gebruiken.

Wanneer worden er toeslagen berekend?

Op badkledingdagen en in het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kunnen er toeslagen berekend worden. Per dag en per actie kan de prijs van de toeslag verschillen. Op feestdagen en vakanties kunnen de toeslagen afwijken.

Wat zijn reserveringskosten?

Per reservering worden er €0,99 reserveringskosten in rekening gebracht. Dit om jouw reservering voor een dagje wellness zo goed mogelijk te verwerken.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL of via creditcard.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening bij voorkeur met PIN of contactloos.