Alle vragen


Reservering plaatsen

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop.

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt Gebruik van doucheproducten en scrubzout
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid

Ik wil gebruikmaken van jullie faciliteiten, wat is de entreeprijs?

De weergegeven prijzen kunnen wijzigen afhankelijk van de beschikbaarheid van het tarief. Bij het kiezen van de gewenste datum staat de exacte totaal prijs per persoon. Ga naar reserveren en bekijk de actuele prijs.

Moet ik bij een ochtendentree om 14:00 uur uitchecken?

Een ochtendentree is tot 14.00 uur, je dient dan ook uiterlijk om deze tijd uit te checken. Wens je langer te blijven? Geen probleem, na 14.00 uur wordt er automatisch een toeslag berekend zodat je de gehele dag kan blijven.

Is reserveren (voor een entree) verplicht?

Het is niet verplicht om vooraf te reserveren voor de reguliere dag- of avondentree. Echter, wij raden onze gasten wel aan om tijdig vooraf te reserveren. Het vooraf reserveren heeft de volgende voordelen:
- Je bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat je graag ons resort wenst te bezoeken.
- Je kiest je eigen prijs en bent na reserveren ook verzekerd van die prijs op die dag.
- Bij de receptie betaal je altijd het standaard tarief en kan je geen gebruik maken van actietarieven.
- Bij de receptie kunnen wij je snel van dienst zijn omdat de reservering reeds staat geregistreerd. Wanneer je je reservering wenst uit te breiden met een behandeling of massage raden wij aan dit ook tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Vanaf hoe laat is een avondentree geldig?

De avondentree is vanaf 16.30 uur. Wij raden je aan om vooraf te reserveren zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort.

Reserveer hier jouw avondentree

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Wanneer je door omstandigheden bent verhinderd, verzoek wij je vriendelijk dit zo spoedig mogelijk door te geven zodat wij de reservering kunnen verplaatsen of eventueel annuleren. Mocht je de reservering willen annuleren binnen 48 uur voorafgaande aan het bezoek kan dit niet kosteloos. Bij een annulering of no show binnen 48 uur zijn wij helaas genoodzaakt het gehele reserveringsbedrag in rekening te brengen. Buiten de 48 uur kan je kosteloos de reservering annuleren.

Wij verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Ik wil graag reserveren, maar de kalender is rood.

Je kan online de beschikbaarheid inzien via de kalender. Is de datum waarop je wenst te komen rood? Dan is er geen beschikbaarheid meer op de betreffende datum. Meestal kan je dan wel terecht vanaf 16.30 uur, dan wordt de kalender geel of het staat aangegeven. Wanneer er geen beschikbaarheid meer is op de gewenste datum kan je geen reservering meer plaatsen voor deze datum, ook niet telefonisch. Wellicht is het mogelijk om op een ander moment het resort te bezoeken.

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Bekijk hier de beschikbaarheid

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van een e-ticket, maar wel bij het reserveren van een reguliere dagentree

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Ik heb een e-ticket maar het lukt mij niet om online te reserveren

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL, creditcard of bij de receptie. Wil je bij de receptie betalen, dan rekenen wij hier eenmalig € 2,95 voor.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening.

Hoe verzilver ik een Wellness Giftcard?

De Giftcard is te gebruiken als betaalmiddel aan de resortbalie en is vooraf niet te verzilveren via de website. Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf online te reserveren zodat je verzekerd bent van een bezoek aan ons resort. Je kan tijdens het reserveringsproces aangeven dat je de betaling wenst te voldoen met een Wellness Giftcard. Je dient hiervoor te kiezen voor achteraf betalen (€2,95). Tegen inlevering van jouw Wellness Giftcard zal dit bedrag verrekend worden. Vergeet niet te checken of jouw Wellness Giftcard al geactiveerd is.

Reserveer direct jouw dagje wellness

Kan ik met een groep reserveren?

Het is mogelijk om een reservering te plaatsen voor een groep. Wij raden je hiervoor aan om het contactformulier in te vullen zodat er contact met je kan worden opgenomen.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket voor een dagentree, mag ik deze ook voor in de avond gebruiken?

Het is mogelijk om jouw e-ticket voor een dagentree alleen in de avond te gebruiken.

Waarom worden er toeslagen berekend?

Op badkledingdagen en in het weekend (vrij, za, zo) kunnen er toeslagen berekend worden. Wij werken met variabele prijzen. Per dag kan de prijs van de toeslag verschillen, afhankelijk van de beschikbaarheid. Wanneer je boekt ga je akkoord met de voorwaarden en ben je gegarandeerd van een entree bij het resort.

Eten & drinken

Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen consumptie te nuttigen in ons resort.

Is het mogelijk om bij jullie te lunchen of te dineren?

Het is mogelijk om tijdens je dagje wellness bij ons resort te lunchen en/of te dineren. In onze restaurants worden verschillende à la carte gerechten geserveerd. Voor zowel de lunch als het diner kan je genieten van uiteenlopende gerechten. Kijk op onze website voor meer informatie over de restaurants.

Kan ik bij het resort lunchen of dineren als ik een allergie heb?

Heb je een gluten, lactose of andere allergie? Je kan dit het beste ter plaatse aangeven bij één van de koks zodat je correct geïnformeerd kan worden.

Moet ik mijn lunch en/of diner vooraf reserveren?

Je kan tijdens jouw dagje wellness plaats nemen in onze restaurants. Reserveren voor een lunch en/of diner is niet mogelijk.

Behandelingen

Kan ik alleen door een man/vrouw gemasseerd worden?

Het is niet mogelijk om een voorkeur hiervoor uit te spreken.

Kan ik op de dag zelf nog een behandeling reserveren?

Wij raden onze gasten aan om tijdig vooraf een behandeling te reserveren zodat je er zeker van kan zijn dat de behandeling beschikbaar is. Indien er op de dag zelf beschikbaarheid is om een behandeling te reserveren is dit uiteraard mogelijk.

Voor meer informatie bekijk de onze behandelingen.

Kan ik een behandeling reserveren zonder gebruik te maken van de faciliteiten?

Het is niet mogelijk om enkel een behandeling te reserveren. Je kan een behandeling uitsluitend reserveren in combinatie met de dagentree of een dagarrangement.

Zijn de tijden van mijn behandeling vooraf bekend?

De behandeltijd verneem je bij aankomst. Je kan tijdens het reserveren een aankomst- en vertrektijd aangeven. In dit tijdsbestek wordt de behandeling ingepland. Uiteraard kan je een voorkeur aangeven voor een bepaalde tijd. Indien mogelijk houden wij hier rekening mee.

Welke behandelingen en/of rituelen kan ik reserveren?

Dagelijks bieden wij verschillende behandelingen aan die je kan toevoegen aan jouw dagje wellness. Naast de behandelingen worden er ook rituelen aangeboden. Ontdek het huidige rituelen aanbod.

Wat is een wellnessritueel?

Dagelijks worden er verschillende wellnessrituelen aangeboden. Bij deze groepssessies staan geurbeleving, muziek en verzorgingsproducten centraal. Deze wellnessrituelen worden door een medewerker uitgevoerd en zijn in groepsverband.

Wat zijn TREATMENTS® behandelingen?

Een Treatment is een speciale behandeling met TREATMENTS® producten. Waan je in een andere wereld met de unieke TREATMENTS® behandelingen. Deze bestaan uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Met vier varianten is er altijd een Treatment die bij jou past.

Wat is het verschil tussen een TREATMENTS® behandeling of een massage?

Bij een TREATMENTS® behandeling staat de beleving voorop waarbij gebruik wordt gemaakt van TREATMENTS® producten. Iedere Treatments behandeling bestaat uit een reinigingsritueel, verzorging en een massage. Bij een gewone massage wordt er uitsluitend een massage gegeven door de specialist.

Moet ik mijn behandeling en/of ritueel vooraf reserveren?

Wanneer je een behandeling en/of ritueel wenst te ondergaan tijdens jouw dagje wellness is het raadzaam om deze vooraf te reserveren. Dit om teleurstelling te voorkomen. Reserveren is te allen tijde op basis van beschikbaarheid. Uiteraard kan je bij de receptie altijd informeren of er nog behandelingen en of rituelen beschikbaar zijn.

Is het mogelijk om meerdere behandelingen en/of rituelen te combineren?

Het is mogelijk om meerdere behandelingen en rituelen te reserveren. Houdt er wel rekening mee dat wij dit moeten inplannen in het tijdsbestek dat door jou wordt doorgegeven tijdens het reserveringsproces. Reserveren is altijd op basis van beschikbaarheid.

Kan ik mijn behandeling en/of ritueel annuleren?

Het is mogelijk om jouw reservering te wijzigen en/of te annuleren. Houd wel rekening met de annuleringvoorwaarden. Het is niet mogelijk om binnen 48 uur voor aankomst kosteloos te annuleren.

Over het resort

Ik ben jarig, krijg ik wat in het resort voor mijn verjaardag?

Van harte gefeliciteerd! Als jij jarig bent, krijg je van ons een gratis ritueel naar keuze cadeau. Let wel op de voorwaarden van deze actie.

Moet ik een speciale sauna handdoek meenemen?

Je kunt je eigen handdoek meenemen bij jouw bezoek aan ons resort. Het is niet verplicht om een sauna handdoek mee te nemen, je kunt ook een groot badlaken gebruiken hiervoor. Het badlaken dient wel groot genoeg te zijn zodat je met jouw hele lichaam op het badlaken kunt zitten. Ook met je voeten, dit in verband met de hygiëne. Wil je toch een speciale sauna handdoek? Bezoek de shop in ons resort en koop direct de pestemals (hamam handdoek). Uiteraard is het ook mogelijk om bij ons handdoeken te huren.

Mag mijn mobiele telefoon, tablet of e-reader mee naar binnen?

Het gebruik van een mobiele telefoon of tablet is alleen bij de receptie toegestaan. Op de overige plaatsen binnen het resort is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur niet toegestaan. Wil je een e-reader meenemen? Laat deze dan even zien bij de receptie, dan kan de receptioniste beoordelen of deze mee naar binnen genomen mag worden.

Moet ik een badset bij jullie huren of mag ik deze zelf meenemen?

Het gebruik van badjas, badhanddoeken en slippers is verplicht. Je bent vrij om jouw eigen badset mee te nemen maar je kunt dit ook bij ons huren. De slippers zijn vanwege hygiëne uitsluitend te koop.

Is reserveren (voor een entree) noodzakelijk?

Het is niet verplicht om vooraf te reserveren voor de reguliere dag- of avondentree. Echter, wij raden onze gasten wel aan om tijdig vooraf te reserveren. Het vooraf reserveren heeft de volgende voordelen:
- Je bent zeker van beschikbaarheid op de dag dat je graag ons resort wenst te bezoeken.
- Je kiest je eigen prijs en bent na reserveren ook verzekerd van die prijs op die dag.
- Bij de receptie betaal je altijd het standaard tarief en kan je geen gebruik maken van actietarieven.
- Bij de receptie kunnen wij je snel van dienst zijn omdat de reservering reeds staat geregistreerd. Wanneer je je reservering wenst uit te breiden met een behandeling of massage raden wij aan dit ook tijdig te reserveren.

Reserveer hier je dagje wellness

Heb je een e-ticket? Bekijk meer informatie over het reserveren met een e-ticket.

Loop ik de hele tijd naakt rond in het resort?

Je loopt niet de hele tijd naakt in het resort. In onze restaurants, op het terras en relaxruimtes is het verplicht om een badjas te dragen. Wanneer je gaat zwemmen ben je wel naakt. Als je de sauna in gaat kan je een handdoek om doen wanneer je dit wenst.

Wil je liever niet naakt? Ontdek dan onze badkledingdagen.

Mag ik een flesje water meenemen?

Het is belangrijk om tijdens jouw dagje wellness goed te drinken. Je kunt jouw flesje water bijvullen in de daarvoor bestemde waterpunten.

Wat moet ik meenemen voor een dagje wellness?

Vergeet onderstaande items niet mee te nemen zodat je optimaal kan genieten van jouw dagje sauna.

✔ Groot badlaken
✔ Twee handdoeken
✔ Badjas
✔ Badslippers
✔ Badkleding (alleen van toepassing op badkledingdagen)
✔ Flesje water
✔ Eventueel: een tijdschrift of een boek
✔ Eventueel: eigen doucheproducten

Een rondje sauna, hoe gaat dat?

Voordat je naar de sauna gaat is het goed om te weten hoe een rondje sauna gaat. Ontdek hier meer informatie voor het optimale rondje sauna.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Bij Basic Fit (naast Thermen Holiday) zijn enkele oplaadpunten voor een elektrische auto.

Zijn jullie rolstoeltoegankelijk?

Thermen Holiday is rolstoelvriendelijk. Wij kunnen voor jou douchestoelen bij de douchepleinen plaatsen. Je mag met de rolstoel ons wellnessresort betreden echter is het niet mogelijk om alle baden in te gaan en voorzien wij niet in een til-lift. Wanneer je een sauna ingaat dien je jouw rolstoel buiten de sauna te laten staan. Buiten is er een diversiteit aan sauna's en baden die grotendeels van een trap voorzien zijn, maar er zijn ook diverse sauna's op gelijk niveau. Daarnaast beschikken wij ook over een invalidentoilet.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.

Hoe kan ik het resort bereiken met openbaar vervoer?
  • Neem de stoptrein naar Station Schiedam Centrum
  • Stap over op tramlijn 21 (richting Woudhoek) of 24 (richting Holy)
  • Stap uit bij Prinses Beatrixlaan (zwembad Groenoord)
  • Nu is het nog 5 minuten lopen naar Thermen Holiday (het complex bevindt zich naast zwembad Groenoord)
Hebben jullie badkledingdagen?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

Hebben jullie ook abonnementen?

Ben je van plan om vaker een bezoek te brengen aan het resort? Ontdek dan onze abonnementen en maak voordelig gebruik van een dagje wellness en profiteer van vele voordelen.

Wat is de minimum leeftijd voor kinderen?

Vanaf de leeftijd van 18 jaar is iedereen welkom. Het is verplicht om een geldig legitimatiebewijs te kunnen overhandigen. Hier kunnen wij, bij twijfel over de leeftijd naar vragen.

Kan ik bij het resort kolven en is er een koelkast aanwezig?

Het is mogelijk om te kolven. Wanneer je dit bij binnenkomst bij de receptie aangeeft, wijzen onze medewerkers van de receptie jou graag de weg. Er is een aparte kolfruimte met elektriciteit en een koelkast aanwezig.

Kunnen wij de auto parkeren bij het resort?

Als gast van ons resort kunt je jouw auto gratis bij ons parkeren. Wij beschikken over ruime parkeerplaatsen en een aantal invalidenparkeerplaatsen voor de deur. Bij Basic Fit (naast Thermen Holiday) zijn enkele oplaadpunten voor een elektrische auto. Het is niet mogelijk om met een camper te overnachten op de parkeerplaats van ons resort.

Wat zijn de openingstijden van het resort?

Maandag t/m zondag van 10.00 uur tot 23.00 uur.

Hoe verloopt je betaling? Moeten we vooraf betalen?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL, creditcard of bij de receptie. Wil je bij de receptie betalen, dan rekenen wij hier eenmalig € 2,95 voor.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening.

Wat kan ik verwachten bij een dagje sauna?

Geniet tijdens een dagje wellness de hele dag van alle sauna- en wellnessfaciliteiten. Laat je verrassen door de vele sauna's en baden. Kom tot rust in één van de relaxruimtes of klets gezellig bij in het restaurant met een lekker hapje en/of drankje. Ben je niet eerder naar de sauna geweest? Ontdek meer informatie over een eerste keer naar de sauna.

Badkledingdagen

Is het dragen van badkleding op badkledingdagen verplicht?

Het is verplicht om badkleding te dragen op badkledingdag. Op de reguliere saunadagen is het niet toegestaan om badkleding te dragen. 

Vanaf 1 januari 2020 zijn de badkledingdagen op dinsdag bij Thermen Holiday tot 17.00 uur. Na 17.00 uur is het resort uitsluitend geopend voor gasten zonder badkleding. In het weekend zijn de badkledingdagen tot 23.00 uur.

Wat voor badkleding is toegestaan?

Uitsluitend op de badkledingdagen is badkleding toegestaan. Voor dames is een badpak of een bikini toegestaan en voor heren is zwembroek toegestaan. Het is voor dames niet toegestaan topless van de faciliteiten gebruik te maken op deze dagen. Voor zowel dames als heren is het niet toegestaan om een G-string te dragen en een burkini is tevens niet toegestaan.

Wanneer is het badkledingdag?

Het is regelmatig badkledingdag bij ons resort, voor zowel dames als heren. Het dragen van badkleding is op deze dagen verplicht.

Vanaf 1 januari 2020 zijn de badkledingdagen op dinsdag bij Thermen Holiday tot 17.00 uur. Na 17.00 uur is het resort uitsluitend geopend voor gasten zonder badkleding. In het weekend zijn de badkledingdagen tot 23.00 uur.

Cadeaubon

Accepteren jullie VVV bonnen?

Wij accepteren geen VVV cadeaubonnen.

Hoe kan ik een Wellness Giftcard bestellen?

De Wellness Giftcard kan je online bestellen. Daarnaast kan je deze ook bij de receptie aanschaffen bij één van de deelnemende resorts.

Kan ik reserveren met een cadeaubon?

Je kan jouw Wellness Giftcard verzilveren bij de receptie. Het is niet mogelijk om deze vooraf te verzilveren. Wanneer je vooraf wilt reserveren en wenst te betalen met deze saunabon, dien je in de laatste stap te kiezen voor achteraf betalen. Dan wordt het bedrag €2,95 voor het achteraf betalen niet in rekening gebracht bij vertrek.

Accepteren jullie sauna cadeaubonnen?

Wij accepteren de Wellness Giftcard. Je kan de Wellness Giftcard bij de balie van het resort of bij één van de andere aangesloten resorts aanschaffen. Uiteraard kan je de Wellness Giftcard ook online aanschaffen.

Accepteren jullie de Nederlandse Sauna Cadeaubon?

Wij accepteren de Nederlandse Sauna Cadeaubon niet.

Mijn reservering

Wat zit er allemaal inbegrepen bij de entreeprijs?

- Gebruik van alle sauna- wellnessfaciliteiten
- Onbeperkt Gebruik van doucheproducten en scrubzout
- Gebruik van TREATMENTS® Purifying Charcoal Mask
- Deelname aan de reguliere saunarituelen o.b.v. beschikbaarheid

Ik kom later dan de opgegeven aankomsttijd, moet ik dit doorgeven?

Wanneer je enkel de entree hebt gereserveerd is het geen probleem wanneer je later arriveert. Mocht je behandelingen hebben geboekt vernemen wij dit graag tijdig, dit in verband met het tijdstip van de behandelingen. Hiervoor kan je het contactformulier invullen op onze website of contact opnemen via Facebook.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

Je kan je reservering wijzigen door middel van het contactformulier in te vullen. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Kan ik mijn reservering annuleren?

Je kan je reservering annuleren door middel van het contactformulier in te vullen. Je dient wel rekening te houden met de annuleringsvoorwaarden. Wij doen ons uiterste best om het verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen nadat de reservering is geplaatst

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben en je hebt de ongewenste e-mail nagekeken, dan verzoeken wij je vriendelijk om het contactformulier op onze website in te vullen.

E-ticket / voucher

Waarom is er geen beschikbaarheid bij het verzilveren van mijn e-ticket, maar wel bij het reserveren van een reguliere entree?

Voor acties, e-tickets en reguliere dagentrees bieden wij dagelijks een beperkte beschikbaarheid aan. Op deze manier is er voor gasten met en zonder voucher de mogelijkheid om naar ons resort te komen om te genieten van een dagje wellness. Het is mogelijk dat bepaalde dagen niet meer te reserveren zijn met een e-ticket of actie maar de reguliere entree is nog wel beschikbaar. Wanneer je de reguliere entree wenst te reserveren, dan kan je hier geen e-ticket, voucher of kortingsbon bij verzilveren. Wij raden onze gasten dan ook aan om tijdig te reserveren om teleurstelling te voorkomen.

Is een e-ticket naamsgebonden?

Een e-ticket is niet naamsgebonden. Het is dan ook geen probleem wanneer deze op een andere naam is aangevraagd.

Ik heb een e-ticket maar ik kan alleen vanaf 16.30 uur reserveren, mag ik eerder komen?

Wanneer je een e-ticket hebt en op de dag dat je wenst te reserveren wordt in de kalender weergegeven dat je vanaf 16.30 uur kan reserveren. Helaas is het in dit geval niet mogelijk om eerder te arriveren dan 16:30 uur. Wanneer je eerder dan 16.30 uur arriveert kan je niet naar binnen helaas. Uitsluitend de Avondentree is dan beschikbaar.

Mag ik een entreevoucher of e-ticket ook later inleveren dan de datum die erop staat?

Het is niet mogelijk om een entreevoucher of e-ticket later in te leveren dan de einddatum die hierop vermeld staat. Wij kunnen hierin geen uitzondering maken, ook niet telefonisch. Het bezoek dient plaatst te vinden voordat de geldigheid van het e-ticket verloopt.

Hoe verzilver ik mijn Dagje Wellness Voucher?

Volg de volgende stappen om jouw Dagje Wellness Voucher te verzilveren.

Ik heb een voucher voor een dagentree, mag ik deze ook in de avond gebruiken?

Een voucher voor een dagentree is vanaf 10.00 uur geldig. Het is dan ook mogelijk om alleen in de avond te komen.

Hoe maak ik een reservering met mijn e-ticket?

Je kan de stappen volgen die op jouw e-ticket vermeld staan. Kom je er niet uit? Bekijk dan meer informatie over hoe verzilver ik mijn e-ticket.

Ik heb een e-ticket, maar het lukt mij niet om (online) te reserveren?

Er zijn verschillende e-tickets waarmee een reservering geplaatst kan worden. De unieke code van je e-ticket vindt je meestal onder de barcode. Daarna kan je de stappen doorlopen die op het e-ticket vermeld staan. Kom je er daarna nog niet uit? Lees meer informatie over het verzilveren van je e-ticket of voucher.

Ik heb meerdere en verschillende e-tickets, hoe kan ik deze reserveren?

Het is mogelijk om meerdere unieke e-ticketcodes gelijktijdig te verzilveren. Je kan de eerste code invoeren en dan klikken op toevoegen. Dit proces kan je herhalen. Je kan maximaal vier codes per reservering verzilveren.

Reserveer hier jouw dagje wellness

Overige vragen

Wat is een Opgieting en moeten we hiervoor reservering?

Een Opgieting is een uniek sauna ritueel waaraan je kosteloos kan deelnemen bij ons resort. Daarnaast bieden wij nog het Saunaritueel TREATMENTS® Geurenreis aan tegen een kleine vergoeding. Bekijk onze website voor meer informatie over de rituelen.

Ik ben zwanger, kan ik de sauna in?

Wanneer je gezond bent en een normale zwangerschap doormaakt kan je zonder bezwaar naar de sauna (blijven) gaan, zeker als jij dit ook al voor die tijd gewend was. Wij raden de infraroodsauna echter af in verband met de diepe intensieve werking hiervan. Luister goed naar jouw lichaam, als het niet prettig aanvoelt dan ga je de sauna uit. Bekijk hier meer informatie over zwangerschap en sauna.

Kunnen er toeslagen berekend worden?

Het kan voorkomen dat er toeslagen worden berekend. Wanneer dit van toepassing is staat dit bij de actie en/of op de e-ticket/voucher vermeld. Tijdens het reserveringsproces is zichtbaar wat de toeslag exact bedraagt.

Op welke afstand liggen de hotels van het resort of is het mogelijk om bij het resort zelf te overnachten?

Ons resort beschikt zelf niet over hotelfaciliteiten. In de buurt kan je overnachten in prachtige hotels en sfeervolle Bed & Breakfast. Bekijk het overzicht van alle hotels en B&B's in de omgeving.

Waar kan ik terecht voor gevonden voorwerpen?

Ben je iets vergeten na jouw bezoek aan ons resort? Je kunt dan contact opnemen met ons door het middel van het volgende contactformulier in te vullen. De gevonden voorwerpen worden uitsluitend per e-mail behandeld. Gevonden voorwerpen kunnen alleen bij de receptie opgehaald worden, deze worden niet per post verstuurd.

Ik heb een stoma. Krijg ik toegang tot het wellnessresorts en mag ik gebruikmaken van de faciliteiten?

In ons wellnessresort ben je van harte welkom met een stoma. Het is wel verplicht om een stomaband te dragen.

Hoe verloopt de betaling?

Wanneer je een reservering maakt kan je tijdens het reserveringsproces aangeven hoe je wenst te betalen: via iDEAL, creditcard of bij de receptie. Wil je bij de receptie betalen, dan rekenen wij hier eenmalig €2,95 voor.

Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje die je verplicht om je pols dient te dragen. Wil je een hapje eten of drinken of gebruik maken van een behandeling, dan wordt dit op het polsbandje gescand. Bij vertrek lever je je polsbandje weer in en voldoe je de openstaande rekening.

Accepteren jullie creditcards?

Wij accepteren Visa, American Express en Mastercard.